was successfully added to your cart.

WORKOUT #9 FARMERS’ MARCH

By 11 maart 2016 januari 13th, 2017 Bodyweight, Kettlebell, Workouts

De workouts die ik schrijf voor LoveFitFood zijn minimalistisch en relatief makkelijk en bijna overal uit te voeren. Maar vergis je niet, de workouts zijn pittig. Daarnaast kan je ze altijd aanpassen aan je eigen niveau.

Heb je vragen of wil je een keer mee komen trainen? Kijk op BredaSC.

FARMERS’ MARCH

Duur:

15 minuten (cut off)

Materiaal:

Dames 2x 12/16 kg kettlebell
Heren 2x 20/24 kg kettlebell

kettlebell farmers walk

Uitvoering:

5 min Kettlebell farmers walk voor maximale afstand heen
2 min rust
(probeer) in 5 min dezelfde afstand terug te lopen

 

Je begint met 5 minuten zoveel mogelijk meters te maken tijdens de dubbele kettlebell farmers walk. Na 5 minuten zet je de kettlebell neer en rust je 2 minuten. Nu probeer je dezelfde afstand terug te lopen in 5 minuten.

Pak Kettlebells die even zwaar zijn. Dus 16/16 of 20/20 of 24/24, niet 16/24.

Geen kettlebell? Gebruik bv een waterfles of wasmiddelfles gevuld met water of zand 😉

Noël Brand

Author Noël Brand

Noël is T.O.P. Trainer C (The Overload Principe) en al meer dan tien jaar werkzaam bij het Korps Mariniers. Hij is het brein achter DefensieTrainingsSchema.nl en daarnaast ook eigenaar en head coach bij Breda Strength & Conditioning. Hij traint beginnende en gevorderde sporters, wedstrijd atleten en coacht leden van het arrestatieteam, Special Forces Operators van het Korps Mariniers en het Korps Commandotroepen.

More posts by Noël Brand

Leave a Reply