was successfully added to your cart.

WORKOUT #4 Burpees for lunch

By 5 februari 2016 januari 13th, 2017 Bodyweight, Kettlebell, Workouts

De workouts die ik schrijf voor LoveFitFood zijn minimalistisch en relatief makkelijk en bijna overal uit te voeren. Maar vergis je niet, de workouts zijn pittig. Daarnaast kan je ze altijd aanpassen aan je eigen niveau.

Heb je vragen of wil je een keer mee komen trainen? Kijk op BredaSC.

Burpees for lunch

Duur:

20 minuten (cut off)

Materiaal:

Dames 12/16 kg kettlebell
Heren 20/24 kg kettlebell

burpee
kettlebell frontrack lunge

Uitvoering:

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 (20’ cut off)

Burpee
Kettlebell (frontrack) lunge (Links EN rechts)

1x burpee + 1x kettlebell lunge links en 1x kettlebell lunge rechts, dan
2x burpees + 2x kettlebell lunges links en 2x kettlebell lunge rechts, dan
3x burpees + 3x kettlebell lunges, etc

Als we het over links/rechts hebben met de kettlebell lunge, gaat het om in welke hand de kettlebell is, om en om met een been uitstappen.

Wel of niet klaar, na twintig minuten is de workout voorbij.

Geen kettbell? Gebruik bv een volle waterfles.
Nog te zwaar? Doe de lunges met enkel lichaamsgewicht (dus zonder kettlebell).

Noël Brand

Author Noël Brand

Noël is T.O.P. Trainer C (The Overload Principe) en al meer dan tien jaar werkzaam bij het Korps Mariniers. Hij is het brein achter DefensieTrainingsSchema.nl en daarnaast ook eigenaar en head coach bij Breda Strength & Conditioning. Hij traint beginnende en gevorderde sporters, wedstrijd atleten en coacht leden van het arrestatieteam, Special Forces Operators van het Korps Mariniers en het Korps Commandotroepen.

More posts by Noël Brand

Leave a Reply