was successfully added to your cart.

Workout #39: Growl like a bear

By 15 april 2017 april 20th, 2017 Bodyweight
workout

Een ideale training voor als je weinig tijd hebt en waarbij weinig materiaal nodig is. Makkelijk? Euh… probeer maar en laat het ons weten in de comments ;-).

#39 Growl like a Bear

Duur:

15’ cut off

Materiaal:

1 Kettlebell (16/24)

Uitvoering workout;

5 rounds

20x (heavy) KB swings

20 mtr bearcrawl.

 –

Zet een timer aan op 15 minuten.  Je rust mag je zelf indelen. Probeer in de 15 minuten, 5 rondes te volbrengen met behoud van goede vorm. Doe eerst de 20 swings en dan pas de bearcrawl.

Let erop dat je bij de swings niet gaat hangen in je onderrug.

bear crawl
Noël Brand

Author Noël Brand

Noël is T.O.P. Trainer C (The Overload Principe) en al meer dan tien jaar werkzaam bij het Korps Mariniers. Hij is het brein achter DefensieTrainingsSchema.nl en daarnaast ook eigenaar en head coach bij Breda Strength & Conditioning. Hij traint beginnende en gevorderde sporters, wedstrijd atleten en coacht leden van het arrestatieteam, Special Forces Operators van het Korps Mariniers en het Korps Commandotroepen.

More posts by Noël Brand

Leave a Reply