was successfully added to your cart.

WORKOUT #21 Jump I say!

By 3 juni 2016 januari 13th, 2017 Bodyweight, Workouts
Workout #21jumpisay

#21 Jump I say!

Duur:

15 minuten

Materiaal:

Geen

air squat
Burpee

Uitvoering:

15’ EMOM:
3x Burpee Broad Jump
10x Air Squat

Zet een timer voor 15 minuten. Wanneer de klok start, maak je op elke hele minuut drie keer een burpee met een broad jump er achter aan, dan 10 keer air squat. Zo snel mogelijk. In plaats van omhoog springen bij je burpee, spring je zo ver mogelijk naar voren.

Hoe eerder je klaar bent, hoe langer je rust hebt, tot er weer een nieuwe minuut start. Dan begin je weer aan alle herhalingen van iedere beweging.

Pas de hoeveelheid herhalingen aan, aan jouw niveau! Dus, wellicht moet je met een of twee herhalingen van ieder beginnen of misschien ben je wel erg fit en doe je er méér van iedere beweging.

De workouts die ik schrijf voor LoveFitFood zijn minimalistisch en relatief makkelijk en bijna overal uit te voeren. Maar vergis je niet, de workouts zijn pittig. Daarnaast kan je ze altijd aanpassen aan je eigen niveau.

Heb je vragen of wil je een keer mee komen trainen? Kijk op BredaSC.
Noël Brand

Author Noël Brand

Noël is T.O.P. Trainer C (The Overload Principe) en al meer dan tien jaar werkzaam bij het Korps Mariniers. Hij is het brein achter DefensieTrainingsSchema.nl en daarnaast ook eigenaar en head coach bij Breda Strength & Conditioning. Hij traint beginnende en gevorderde sporters, wedstrijd atleten en coacht leden van het arrestatieteam, Special Forces Operators van het Korps Mariniers en het Korps Commandotroepen.

More posts by Noël Brand

Leave a Reply