was successfully added to your cart.

WORKOUT #18 Een tip to make you grind

By 12 mei 2016 januari 13th, 2017 Workouts

De workouts die ik schrijf voor LoveFitFood zijn minimalistisch en relatief makkelijk en bijna overal uit te voeren. Maar vergis je niet, de workouts zijn pittig. Daarnaast kan je ze altijd aanpassen aan je eigen niveau.

Heb je vragen of wil je een keer mee komen trainen? Kijk op BredaSC.

Geen workout maar een tip (to make you grind)

pull-up
push up
kettlebell frontrack lunge

Deze week niet een workout, maar een tip. Grid workout. Een grid workout is als je niet naar de gym kan of je wil iets extra’s doen die dag. Teken op een papier een raster (grid) van 5×5. Kies een oefening, bijvoorbeeld pull ups, push ups, air squats, lunges, etc. (mijn favoriet is push ups).

Doe gedurende de dag steeds een aantal herhalingen van de gekozen oefening. Er is geen minimum of maximum aantal herhalingen die je moet doen. Het hoeft niet tot falen en er is geen minimum of maximum tijd als voorgeschreven rust.

Het doel is om aan het einde van de dag alle 25 vakjes van het grid ingevuld te hebben. Tel het totaal aantal herhalingen op. Dat is jouw score voor die dag, voor die specifieke oefening.

Noël Brand

Author Noël Brand

Noël is T.O.P. Trainer C (The Overload Principe) en al meer dan tien jaar werkzaam bij het Korps Mariniers. Hij is het brein achter DefensieTrainingsSchema.nl en daarnaast ook eigenaar en head coach bij Breda Strength & Conditioning. Hij traint beginnende en gevorderde sporters, wedstrijd atleten en coacht leden van het arrestatieteam, Special Forces Operators van het Korps Mariniers en het Korps Commandotroepen.

More posts by Noël Brand

Leave a Reply