was successfully added to your cart.

WORKOUT #15 Double trouble

By 21 april 2016 januari 13th, 2017 Bodyweight, Kettlebell, Workouts

De workouts die ik schrijf voor LoveFitFood zijn minimalistisch en relatief makkelijk en bijna overal uit te voeren. Maar vergis je niet, de workouts zijn pittig. Daarnaast kan je ze altijd aanpassen aan je eigen niveau.

Heb je vragen of wil je een keer mee komen trainen? Kijk op BredaSC.

#15 Double trouble

Duur:

15’ cut off

Materiaal:

Kettlebell
Dames 12/16 kg kettlebell
Heren 20/24 kg kettlebell

burpee

Uitvoering:

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
TWO ARM KETTLEBELL SWING

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
BURPEES

Begin met tien kettlebell swings en één burpee
daarna negen kettlebell swings en twee burpees,
vervolgens acht kettlebell swings en drie buspees,
etc.
Deze workout heeft een cut off tijd van vijftien minuten, klaar of niet klaar, na vijftien minuten zit de training er op.

Geen kettbell? Gebruik bv een volle waterfles.

Noël Brand

Author Noël Brand

Noël is T.O.P. Trainer C (The Overload Principe) en al meer dan tien jaar werkzaam bij het Korps Mariniers. Hij is het brein achter DefensieTrainingsSchema.nl en daarnaast ook eigenaar en head coach bij Breda Strength & Conditioning. Hij traint beginnende en gevorderde sporters, wedstrijd atleten en coacht leden van het arrestatieteam, Special Forces Operators van het Korps Mariniers en het Korps Commandotroepen.

More posts by Noël Brand

Leave a Reply