was successfully added to your cart.

WORKOUT #14 QPO

By 14 april 2016 januari 13th, 2017 Bodyweight, Kettlebell, Workouts

De workouts die ik schrijf voor LoveFitFood zijn minimalistisch en relatief makkelijk en bijna overal uit te voeren. Maar vergis je niet, de workouts zijn pittig. Daarnaast kan je ze altijd aanpassen aan je eigen niveau.

Heb je vragen of wil je een keer mee komen trainen? Kijk op BredaSC.

QPO

Duur:

10 min (cut off)

Materiaal:

Kettlebell
Dames 12/16 kg kettlebell
Heren 20/24 kg kettlebell

burpee

Uitvoering:

5 rounds:
60 sec voor minimaal 30x two arm kettlebell swings
60 sec rust

Je hebt 60 seconden de tijd om 30 swings te halen. Na 60 seconden werk heb je 60 seconden rust.
Dit doe je 5 ronden lang.
LET OP: Voor elke ronde waar je de 30 swings niet hebt gehaald doe je meteen na de workout 5 burpees. Dus heb je twee rondes niet gehaald, moet je twee keer 5 straf burpees doen.

Geen kettbell? Gebruik bv een volle waterfles.

Noël Brand

Author Noël Brand

Noël is T.O.P. Trainer C (The Overload Principe) en al meer dan tien jaar werkzaam bij het Korps Mariniers. Hij is het brein achter DefensieTrainingsSchema.nl en daarnaast ook eigenaar en head coach bij Breda Strength & Conditioning. Hij traint beginnende en gevorderde sporters, wedstrijd atleten en coacht leden van het arrestatieteam, Special Forces Operators van het Korps Mariniers en het Korps Commandotroepen.

More posts by Noël Brand

Leave a Reply