was successfully added to your cart.

WORKOUT #13 HELEN

By 7 april 2016 januari 13th, 2017 Bodyweight, Kettlebell, Pull up stang, Workouts

Een klassieker om je tanden in de zetten!

De workouts die ik schrijf voor LoveFitFood zijn minimalistisch en relatief makkelijk en bijna overal uit te voeren. Maar vergis je niet, de workouts zijn pittig. Daarnaast kan je ze altijd aanpassen aan je eigen niveau.

Heb je vragen of wil je een keer mee komen trainen? Kijk op BredaSC.

Helen

Duur:

15 minuten (cut off)

Materiaal:

Pull up stang
Dames 12/16 kg kettlebell
Heren 20/24 kg kettlebell

pull-up

Uitvoering:

3 rounds:
400 mtr run
21x kettlebell swings (two arm)
12x pull up

Drie rondes van eerst 400 meter rennen, gevolgd door 21 kettlebell swings en daarna 12 pull ups.

Na 15 minuten ben je klaar, ongeacht of je de drie rondes hebt gehaald of niet.

Geen kettbell? Gebruik bv een volle waterfles.
Nog te zwaar? Maak bv ring rows in plaats van pull ups.

Noël Brand

Author Noël Brand

Noël is T.O.P. Trainer C (The Overload Principe) en al meer dan tien jaar werkzaam bij het Korps Mariniers. Hij is het brein achter DefensieTrainingsSchema.nl en daarnaast ook eigenaar en head coach bij Breda Strength & Conditioning. Hij traint beginnende en gevorderde sporters, wedstrijd atleten en coacht leden van het arrestatieteam, Special Forces Operators van het Korps Mariniers en het Korps Commandotroepen.

More posts by Noël Brand

Leave a Reply