was successfully added to your cart.

Overnight oats met amandelen en blauwe bessen

By 9 december 2015 juli 31st, 2017 Ontbijt
overnight oats met blauwe bessen en amandelen-2

Hoe maak je van een havermout ontbijt een volwaardige maaltijd? Hands down een van mijn meest favoriete combi’s voor overnight oats: blauwe bessen met amandelen

Als ochtend snack eet je daarnaast bijvoorbeeld nog raw tapas (het recept vind je in FitFood Made Easy) en eventueel een gekookt eitje voor een langer verzadigd gevoel.

Overnight oats met amandelen en blauwe bessen

Servings 1
Author Sjanett de Geus

Ingredients

  • 50 gr havermout*
  • ½ schepje eiwitpoeder (vanille of banaan)
  • 150 ml (plantaardige) melk of water
  • 20 gr amandelen (ongezouten)
  • 25 gr blauwe bessen

Instructions

  1. Mix havermout met eiwitpoeder en melk (of water) in een kommetje of leuk glaasje/potje.
  2. Laat dit een nachtje in de koelkast staan
  3. Voeg ‘s ochtends de noten en de amandelen toe

Recipe Notes

* Eventueel glutenvrij

overnight oats met blauwe bessen en amandelen-2
Sjanett de Geus

Author Sjanett de Geus

Sjanett is een getatoeëerde foodie met een voorliefde voor zware kettlebells. Naast Eating Psychology Coach en host van de Transformatie Academie Podcast is ze ook een digitale nomade die lekker haar eigen plan trekt en anderen coacht bij wat ze LifeCrafting noemt (je droomleven ontwerpen en realiseren).

More posts by Sjanett de Geus

Join the discussion 2 Comments

Leave a Reply