was successfully added to your cart.

OCR-style workout: walking death

By 23 maart 2017 OCR style, Workouts
ocr-style workout

Een ommetje maken en gelijk trainen voor je obstacle run. Kan gewoon ;-). Deze OCR-workout maakt je wandeling extra uitdagend.

#37 Walking death

Duur:

40’ cut off

Materiaal:

1 Kettlebell (16/24)

Uitvoering OCR-style workout;

1500 mtr

Iedere 25 meter 5 KB-swings

Kettlebell neerzetten? 5 airsquats per keer.

Zet een timer aan op 40 minuten. Start met je kettlebell in één hand. Loop met een rustige pas. Houd je schouders laag in je kontzakken. Iedere 25 meter (loop je in een straat met lantaarnpalen, weet dan dat tussen iedere lantaarnpaal 25 meter zit) maak je 5 kettlebell swings. Zorg ervoor datje hierbij goed je billen blijft aanspannen en je heup gebruikt in plaats vanuit je rug te trekken.

Tijdens het lopen mag je wissellen van hand. Zet je de kettlebell neer? Dan maak je gelijk 5 airsquats als penalty.

kettlebell farmers walk
Maaike Rijk

Author Maaike Rijk

Maaike is niet alleen heavy metal addict en verslaafd aan jurkjes, als ontdekkingsreiziger en coach inspireert en coacht ze anderen letterlijk en figuurlijk om in beweging te komen en hun staat van awesomeness te vinden (en te behouden). Naast mede- oprichter van LoveFitFood is ze life- en lifestylecoach, (Personal) trainer bij Breda Strength & Conditioning en zangeres van Pandora's Key.

More posts by Maaike Rijk

Leave a Reply