In FitFood Made Easy vind je meer dan 100 recepten, onderverdeeld in ontbijt, lunch en diner, aangevuld met FitFood shakes en groentesnacks. Deze recepten zijn snel klaar, gezond, gevarieerd, glutenvrij, bevatten geen bewerkte suikers en zijn daarnaast zo veel mogelijk zuivelvrij. Eet je paleo? Ook dan kan je prima met kleine aanpassingen uit de voeten.

Daarnaast geven we je praktische richtlijnen hoe je hier een dagmenu en een weekmenu kan opstellen. Inspiratie genoeg dus en helemaal naar jouw persoonlijke wensen en voorkeuren aan te passen.

Weet je niet zo goed waar je moet beginnen? Kan je wel wat hulp gebruiken met het maken van een planning?

Gratis download: weekplanning template

gratis downloads fitfood made easy - weekplanner

Wil je graag wat afvallen (of aankomen), dan zijn de hoeveelheden uiteraard erg belangrijk. In het boek geven we daarom richtlijnen over de grootte van de porties. Om dit overzichtelijk voor je te maken kan je deze in een handige infographic downloaden voor op de koelkastdeur bijvoorbeeld

Gratis download: infographic portioneren met je handen

gratis downloads fitfood made easy - portioneren met je handen

In de vorige versie van FitFood Made Easy (het eBook) stonden voor 12 weken menu’s en boodschappenlijstjes. Wil je deze graag volgen, kan je dit hier downloaden.

Gratis download: 12 weekmenu’s inclusief boodschappenlijstjes

gratis downloads fitfood made easy - weekmenu's

Wil je graag weten hoeveel gram eiwit een gerecht bevat? Of hoeveel calorieen er in jouw favoriete recept zitten? Omdat we bij het samenstellen van de maaltijden bovengenoemde portioneerrichtlijnen aangehouden hebben, kan je er zeker van zijn dat alle maaltijden zich in de volgende range bevinden:

Kcal: 450-550 kcal (kleine/dames portie)
Eiwitten: 25-35 gram
Koolhydraten: 40-60 gram
Vetten: 15-25 gram

Wil je toch graag wat meer info over de macro’s uit de quick & easy diners? Download dan alle details in de onderstaande macrotabel.

Gratis download: macrotabel avondmaaltijden